fredag 26 juni 2009

Jag har upplevt paradiset



Hotellets park där bröllopet hölls



Entrén till La Medusa


Neapel kanske inte är paradiset på jorden, men det är La Medusa. Där Ewa och Gennaro höll sitt bröllop. Håller fortfarande på att sortera alla intryck av den fantastiska plats. Vigseln var i en kyrka i Neapel och därifrån har jag inte några bilder i min egen kamera och dessutom var mina ögon så fulla av glädjetårar, i sanningens namn såg jag nog bara det vackra brudparet just då.

Festen är ett minne för livet, som taget ur en film. Brudparet kom till festen med "Thats amore" i högtalarna. Middagen var gudomlig, orkestern spelade till klockan ett på natten. Att få träffa alla dessa trevliga bröllopsgäster, bl a min kusin "Motti" (Ewas gudmor) med familj. De tre underbart vackra tärnorna Maria, Amanda och Josefine, brudnäbbarna Lucas och Lucia. Alla Ewas underbara vänner, hennes kusiner med familjer.

Inga kommentarer: