tisdag 5 april 2011

Mysiga Plura


Herr och fru Pernilla Andersson- Dregen


Johan Ulvesson

brorsan Carla
När jag kommer hem från italienska kursen på tisdagskvällarna brukar jag vara ganska "mör". Vi har en kursledare som ser till att lektionen blir intensiv. När jag går till bussen tänker jag på italienska, när jag går hem från bussen tänker jag fortfarande på italienska. Normalt brukar jag bara knappa in RaiUno för att fortsätta tänka på italienska. Men... nu för tredje tisdagen i rad är det TV3 och Pluras kök som gäller.
Plura och hans gäster lagar mat, sjunger och krökar lite. Kvällens gäster var Dregen, Dregens fru Pernilla Andersson och Johan Ulvesson. Pluras brorsa Carla är med i bakgrunden och kompar.
På matsedeln ikväll var det: tonfiskcarpacio och creme brylé.

Inga kommentarer: