fredag 20 april 2007

Mitt första inlägg

Då har man blivit med blogg. Känns spännande tycker jag. Det är väl som att skriva dagbok, fast utan hänglås så att flera kan läsa om intresse finns. Det jag kommer att skriva om är väl det som ligger mig varmt om hjärtat, min dotter i Italien, politik, miljöfrågor, kultur. Ja i stort sett vad som kommer upp i tankarna. Det tar väl ett tag innan jag har kommit in i blogg-rutinerna.






Hörde på nyheterna att Lars Leijonborg (fp) inte var redo att avgå, trots att flera partidistrikt har krävt detta inför deras landsmöte. Vem ska då bli partiledare för folkpartiet? Det finns inte många att välja på, folkpartiet har inte så många medlemmar och inte fick de många röster i valet 2006. Och inte vet dom vad dom har gjort heller när det gäller dataintrånget hos socialdemokraterna före valet. Dom säger som Lisa Ekdahl, "Vem vet inte jag"....

2 kommentarer:

Krassman sa...

Mona: Jätte roligt att du nu kommit igång med bloggen. Kör så det ryker.

Eva sa...

Tjena Mona. Längesen. Minns du - turboåren 1996-1998?
Vi hörs å ses kanske?

Lycka til å välkommen i bloggsumpen.

Eva