onsdag 22 juli 2009

Dom borde skämmas



Idag när jag kom hem låg det en tidning innanför brevinkastet. Tog upp den och trodde först att det var en skämttidning liknande Mad. Men ve och fasa, det var värre än så. Det var en tidning som Nationaldemokraterna ger ut. Började bläddra i den och blev uppriktigt sagt förbannad. Förbannad på att "vuxna" (kanske i kyrkboken) människor kan skriva sån dynga. Innehållet är helt och hållet invandrarfientligt. Ledarskribenten inbillar sig att allmänheten vill få "information utan korrekta skygglappar ".
Jag tycker att ledarskribenten och dom andra i tidningen borde skämmas.

Ser jag den tidningen en gång till innanför dörren kommer jag att hämta en tång och plocka upp den och förpassa eländet till ett ställe där den hör hemma. Nämligen i avloppet. Hade jag haft ett utedass hade den kanske platsat där, skit ska med skit bemötas.

Inga kommentarer: