måndag 9 april 2012

Påskhelg i Vårsta

Hemma igen efter en underbart trevlig påskhelg i Vårsta. Umgåtts med kära släkten, ätit gott och bara njutit av tillvaron. Jag tog många bilder och vet inte riktigt vad jag ska visa på bloggen. När man får umgås med tre ljuvliga underbara pojkar i ålder 2-8 år och två fina ungdomar runt 20-årsåldern tillsammans med deras familjer. Då blir det svårt att välja. Börjar med att visa
"Trapp-familjen", längst upp Gustav, nästa läge Oskar och Jocke och längst ner farmor Eva med Erik i sitt knä och Tobias bredvid.
Matbordet dukat och klart, gästerna kom och

åt och drack och pratade glatt,
Sen kom påskharen med äggen och
Gustav fick chokladguldpengar
Oskar börjar fundera på hur han ska orka med allt godis
Jag hann aldrig med att ta nån bild på lille Erik när påskäggen kom fram, men en bild när han avnjuter en sandwich tillsammans med mamma Åsa hann jag med. Han är snabb i vändningarna den lille gulleplutten.

1 kommentar:

Ewa sa...

Vad mysigt! Synd att jag inte kunde vara med... Snyft.