söndag 29 augusti 2010

Jag har ambitionen


Coop Forum i Norrtälje


"entrén" till tvättstugan

Ljudboken jag lyssnar på
Att försöka blogga varje dag under valrörelsen. För nu händer det nånting nästan varje dag i mitt annars så händelselösa liv. Idag är en sån dag. Inget valstugepass, men fått ihop ett valbrev för utskick i alla fall. Det blev tvättstugan och en sväng till Coop Forum. Handlade mat för nästan hela veckan. Lyssnat på en ljudbok under tiden jag väntade på att Krassman skulle komma och hämta kanelbullar men han hade inte tid idag, han arbetar också för valseger. Det får bli en annan dag.
Men jag har en fråga till Ewa: har Milan någon kampsång? Nu när Zlatan börjar spela i Milan får jag äntligen ett Serie A-lag att heja på. Inters kampsång har jag glömt. Jag kan skråla "Grazie Roma" men det kanske inte är så lämpligt när Milan spelar.

1 kommentar:

Monica Högberg sa...

Ja det har ju varit en del läkarbesök.. inget livshotande jag lovar! Du själv verkar ha fullt upp nu inför valet. Men snart så kan vi välan få till en fika. Kram kram