måndag 29 april 2013

Släkten är bäst

Idag var en glädjens dag. Min syster och svåger från Örnsköldsvik kom och hälsade på. Stefan, Malin och Alda också.
Inte vet jag om det beror på ålder och att man börjar bli gammal, men det känns på något speciellt fint sätt att träffa storasyster. Vi tog promenad runt Norrtäljes nya vägdragning.


Hemma igen efter en trevlig promenad blev det middag och en traditionell bild av middagsgästerna men denna gång med syster och svåger
Mätta och belåtna blev det kaffe och "fusktårta" eftersom Stefans 40årsdag firas i morgon 29/4

Eftersom jag har blivit så ini helskotta släktkär skulle jag önska att min Domsjö-kusin Leif med fru Carin tog en tur till Norrtälje nästa gång don är på besök i "lenet"

1 kommentar:

Ewa sa...

Skont att se att alla ar precis lika sig. Maste betyda att vi har goda gener i familjen. Snyggt!