söndag 22 maj 2011

Vårstahelg med Norgrens dä och Norgrens dy

Erik på väg till lekparken där han

gungade av hjärtans lust

Gustaf med pappa Fredrik

Oskar som bäste och finaste dansaren i sin grupp
I helgen har jag våldgästat min kusin Eva. Blivit uppassad med god mat och dryck. Jätteroligt att få umgås med Ewas syssling Fredrik och Åsas tre fínfina killar Gustaf, Oskar och Erik. På lördagen var Motti och jag i lekparken med lille Erik, när vi skulle gå hem hade Erik en annan idé, han visste att det fanns en lekpark till en liten bit ovanför och med en ettårings envishet fick han naturligtvis med oss två tanter dit för att få några åk i rutschkanan. Lite lättlurade är vi nog. I dag innan jag åkte hem till Norrtälje hade jag lyckan att få följa med till Tumbascenen och titta på dansuppvisningar av barn och ungdomar. Som nummer tre i programmet var det Oskars tur att visa upp sina danskonster utklädd till en söt liten hund.
Så roligt att få vara delaktig i pojkarnas förehavanden så det var med en liten klump i halsen jag vinkade "hejdå" och åkte till pendeltåget för att ta mig hem till Norrtälje. Men jag är säker på att vi ses snart igen.

1 kommentar:

Ewa sa...

Gustav med V! Vilka fina killar! Oj vilken stor Erik. Kanner knappt igen honom.