lördag 26 februari 2011

Mitt första besök på Sportcentrum














Mariehamnslaget samlat inför matchstart

Tobbe gjorde inget mål men fick i alla fall sitta i utvisningsbåset i två minuter


















Far och son inte att ta miste på



















Mor och son

Det var idag och jag såg Mariehamn vinna överlägset över Roslagen med 8-2. Mariehamnslaget med min favvo-Tobbe med nr 3 på ryggen krossade motståndarna.
Det var roligt att se hockey, det har jag inte gjort sen Tobbes farbror Fredrik spelade nånstans runt Vårstatrakten på 80-talet.
Krister, Yvonne och Stene följde mig hem efter matchen och jag fick ett nytt lås inmonterat i ytterdörren.
Sammantaget en mycket trevlig dag och dessutom ringde målarn och han kommer hit i morron och jag ska titta på tapetprover och få taket målat inom en snar framtid

1 kommentar:

Ewa sa...

Tjocka slakten ser forvanansvart SMAL ut! Hoppas att de fick ordentligt med mat och fika, de behover ju absolut ata upp sig. Fler besok hos gammel-moster rekomenderas :-) Men nu ar jag nyfiken pa hur det blir i koket! Du kan val atminstone publicera "fore" fotona?