söndag 13 februari 2011

Teatersöndag























Gustav och Oscar kollar programmet innan teatern börjar








Idag hade jag den stora lyckan att få följa med Motti och Gustav och Oscar till Oscarsteatern och titta på Karlsson på taket smyger igen. Det är ca 25 år sen jag var på barnteater. Roligt, festligt, mycket sång och framförallt "stjärnorna" Marcoolio och Benjamin Wahlgren som var inne på scen i nästan två timmar, ja Marcoolio var väl uppe i taket i salongen vid två tillfällen också.
En lite annorlunda Karlsson på taket men mycket trevligare. Och det roligaste av allt var i alla fall att få umgås med Vårstapojkarna.

1 kommentar:

Ewa sa...

Vad roligt! Jag blir lite avis att du fatt mysa med mina favvokillar. Men jag far kanske mojlighet att ta igen det sen... Vad glad jag blir att ni gor sa mycket roligt tillsammans. Kram!