fredag 29 februari 2008

Välkommen till Norrtälje Maryam


Har snott bilden från Riksdagens hemsida
Idag när jag kom från jobbet låg ett (s)-märkt brev innanför dörren. Blir alltid glad när jag får brev med ros på. Och ännu gladare blev jag när jag såg att Maryam kommer till Norrtälje och vårat årsmöte den 26 mars. Jättekul. Jag vet att Maryam kommer att charma alla med sitt fantastiska engagemang och glöd. Jag tror på en framtid för svenska folket och socialdemokraterna när det finns så otroligt duktiga och engagerade och förtroendevalda ungdomar som Maryam, och här i Norrtälje Kristian, Janne, Markus och Hanna. Dom kämpar för ett rättvisare (s)amhälle på ett sätt som får oss "gamlingar" att få förnyad kraft att kämpa på för att få bort dessa blåmoderater från Rosenbad och Norrtälje kommun.

VÄLKOMMEN MARYAM

Inga kommentarer: