måndag 7 juli 2008

Lösnummer



Jag har inte köpt Expressen sedan dom skrev lögner och förtal om min favvo-skådis Mikael Perbrandt. Och det var länge sen och dom fick ju sitt straff. Men idag... och antagligen fem måndagar framöver köper jag tidningen igen. Anledning? Magnus Uggla! Denne otroliga pricksäkra låtskrivare. Tänkte att Ewa ska få lyssna på låtar som han skrev innan hon föddes. Jag tror hon kommer att rodna.

Tänkte först att lägga tillbaka tidningen i tidningsstället efter betalning men ångrade mig och tog hem den. Nu har jag läst och konstaterat att Expressens läsare tycker att Jan Björklund (fp) har gjort bort sig och att han repriserade sina tal i Almedalen. Glädjande. President Kennedys dotter stödjer Obama, glädjande. Internetmissbrukande ungdomar i Kina hamnar i tvångsläger.
Linda Bengtzing är kär igen och drottning Silvia har invigt en drakbåtstävling i Kiel.

Nästa måndag blir det ett nytt lösnummer.

Inga kommentarer: