tisdag 11 december 2007

Lussekatter till miljöcirkeln


Så här snygga lussebullar har inte jag bakat.

I kväll när jag kom hem från jobbet. Tänk att få säga så efter så lång arbetslöshet. I alla fall så bakade jag lussekatter som jag ska ta med mig till julavslutningen på miljöcirkeln på torsdag.
Inte kommer jag att få något pris för dessa miljövänliga (men ack så fula) lussebullar.

På tal om miljön.
Om jag hade orkat skulle jag skrivit en lång blogg om klimatmötet på Bali, vad är det för gnällspikar till gubbstruttar som bara skyller ifrån sig, USA, Kina och Indien och tror att andra länder ska ta emot deras utsträckta gröna händer och göra grovjobbet. Klimatfrågan gäller alla.
Ska skriva mer om Bali-mötet när jag inte är så trött.

1 kommentar:

Ewa sa...

Nu verkar det som om jag kan kommentera! Vad harligt att du kan skriva "efter jobbet". Och spara garna tva lussekatter till oss :-)