torsdag 19 juni 2008

Till Furusund - på HD




foto: harley-davidson.se

Ja, så gick då äntligen min dröm i uppfyllelse. Min dröm att få åka motorcykel. Krassman tog med mig på en tur till Furusund. Trodde aldrig i min fantasi att det skulle kännas på detta viset. Finns bara ett ord. Himmelskt. Krassmans sätt att framföra cykeln efter vägen måste vara i elitklass. Är bara lite orolig för att hans tarmar är tillplattade och att han får tarmvred, jag nöp till ganska så hårt när han gasade på. Men själv mår jag prima.
Att komma till Furusund på motorcykel och se denna fantastiska skärgårdspärla kommer jag nog aldrig någonsin att glömma. Tusen tack Kristian.

Nu tillbaka till verkligheten, radio Stockholm meddelade alldeles nyss att nu krisar det i Norrtälje kommun, igen. Nu är det chefen för elevhälsovården som avgår. Så nästa dröm jag har och som jag hoppas går i uppfyllelse är att Kjell Jansson och hans moderata kompisar avgår och lämnar över till partier som vill värna om Norrtäljebornas välfärd. Men det fixar Krassman oxå, det är jag säker på. Han ser ju till att mina drömmar går i uppfyllelse.

Inga kommentarer: