tisdag 10 mars 2009

Ännu en kväll på Folkets Hus


Bilden har jag snott från Folkets Hus Norrtäljes hemsida.

Mitt favoritställe här i Norrtälje är Folkets Hus. Det blir ett antal kvällar som tillbringar jag i det som jag har börjat kalla "mitt andra hem". Om det inte är något förening(S)möte kanske jag har jour i Folketshusföreningen och då går ner och låser efter någon aktivitet. Det är där i Folkets Hus som jag har mina kamrater. Det är där jag känner mig hemma.

Ikväll har FolketsHusföreningen haft sitt årsmöte. Inte så välbesökt, men vi i styrelsen och med Marita som ordförande blev det ett trevligt möte.
Jag ser fram emot att få fortsätta mina promenader till Galles Gränd 5 till S-möten, ak-möten, repskapet, Folkets Hus-möten och kvinnoklubben.
I morgon pinnar jag iväg igen, då har kvinnoklubben möte med Hillevi Larsson som gäst.

Inga kommentarer: