torsdag 5 mars 2009

På promenad med okänd dam



När solen började skina i em bestämde jag mig för att ta en promenad. Gick ner mot badet och fortsatte mot hästhagen. Efter att ha kommit en bit mot Vigelsjögård blev jag tvingad att vända om. Inte nog med att med var vattenfyllt på vägen, under vattnet var det glashalt. När jag kom ner mot gångvägen igen stod där en dam. Hon undrade hur det var att gå och jag sa som det var, - för mig är det nog bäst att vända. Då undrade den vänliga damen om vi skulle ha sällskap runt Nordrona. Naturligtvis slog jag följe och vi fick en trevlig promenad på cirka en timme. Vi skiljdes åt vid Flygskolan och tackade för trevligt sällskap och jag gick hem till mitt. Vet inte vem hon var men jag fick ihop 9600 steg på stegräknaren.
Tack okända dam.
Ett foto över Lommaren i marssolen lyckades jag också med.

Inga kommentarer: